Evolio Evotab 5 HD - Unboxing & Review

0 Comentarii
Evolio Evotab 5 HD
Zilele acestea am primit în teste din partea celor de la Evolio o tabletă de buget, însă una care s-ar putea să te surprindă un pic. Tableta se numeşte Evolio Evotab 5 HD şi vine cu un procesor Dual-Core Cortex A9 acompaniat de 512 MB RAM. Pe lângă tabletă, în cutie veţi primi cablul USB şi încărcătorul. Tableta Evolio Evotab 5 HD este fabricată dintr-un plastic rezistent, iar pe spate avem o textură plăcută la atingere. Pe lateral avem butonul de blocare/deblocare şi butoanele de volum.

În partea de jos avem mufa Jack de 3.5 mm, un slot MicroSD, microfonul şi mufa de încărcare prin microUSB. Pe spate în partea de sus avem sigla Evolio, iar în partea de jos denumirea tabletei şi difuzorul.

Evolio Evotab 5 HD

Display:

Display-ul este un TFT capacitiv multi-touch de 7" inch cu o rezolutie de 1024 x 600. Un ecran destul de ok în cazul în care doreşti să urmăreşti un film sau un videoclip pe YouTube.

Performanţe:

Sub capotă avem un procesor Dual-Core ARM Cortex A9 Rockchip Rk3026 setat la 1GHz. Tableta are doar 512 MB RAM DDR3, însă în multitasking te va ajuta foarte mult procesorul. Tableta Evolio Evotab 5 HD va naviga pe internet fără probleme. Tableta va alunga plictiseala destul de uşor, deoarece este capabilă să ruleze şi jocuri mai mici, cum ar fi Angry Birds sau Bad Piggies.

Camera:

Tableta Evolio Evotab 5 HD are o cameră frontală de 0.3 mpx. Probabil vei folosi camera doar în conversaţiile video de pe Skype sau Facebook, în rest nu ai ce face cu ea. Am încercat să fac un #selfie însă calitatea nu te ajută deloc.

Sunet:

Calitatea sonoră este acceptabilă. Cu siguranţă nu vei avea nevoie de căşti pentru a asculta o melodie sau pentru a urmări un film/videoclip.

Autonomie:

Evolio Evotab 5 HD are o baterie de 3000 mAh, 3.7V lithium battery. Am utilizat tableta în mod normal (YouTube, jocuri, filme, navigare pe internet) şi am reuşit să mă bucur de ea aproximativ 8 ore. Destul de bine, zic eu.

Evolio Evotab 5 HD

Mai jos am pregătit şi două sample-uri foto. Aşa cum v-am spus, nu poţi avea pretenţii foarte mari, însă în conversaţiile video de pe Skype sau Facebook îţi va fi foarte utilă. Tableta Evolio Evotab 5 HD vine cu Android 4.2.2 şi cel mai probabil cu acestă versiune va rămâne. Dezavantaje sunt destule, însă dacă stăm să ne gândim că tableta costă doar 200 lei, parcă se schimbă un pic problema, aşa-i? Până la urmă avem un procesor Dual-Core Cortex A9 care te va ajuta să navighezi pe internet şi să urmăreşti filme fără probleme. De asemenea, poţi rula şi câteva jocuri care-ţi vor alunga un pic plictiseala. Deci, dacă nu doreşti să plăteşti foarte mult pentru o tabletă Android, tableta Evolio Evotab 5 HD poate fi alegerea ta. Tableta o poţi achiziţiona din magazine la doar 200 lei cu garanţie 2 ani.